مراكز خريد كيش

۲ بازديد

بازار پرديس كيش 2

بازار پرديس ۲ يكي ازمدرنترين و منحصر به فرد ترين بازارهاي جزيره كيش است كه هم از نظر موقعيت جغرافيايي و هم از نظر زيبايي و معماري و دكوراسيون به كار گرفته شده جزو طراز اولهاي بازارهاي جزيره ي زيباي كيش محسوب ميشود .

_پرديس_كيش_2.jpg


در اين بازار اغلب برندهاي معروف پوشاك هاي خارجي غرفه دارند و به همين دليل پرديس ۲ يكي از بازارهايي است كه اغلب افراد ثروتمند ميتوانند از آنجا خريد كنند و خيلي ها با ديدن قيمتهاي اجناس بازار پرديس كيش اين بازار فرار را بر قرار ترجيح داده و فورا از بازار خارج ميشوند . . در سال1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداري و داراي رستوران و كافي شاپ ميباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.

_پرديس_كيش2.jpg

.
همچنين در اين بازار نيمكتهاي فراوان و فضاي سبز هم وجود دارد تا مشتريان بتوانند ساعتي در آنجا استراحت كنند و سپس به خريدهايشان بپردازند .
پرديس ۲ در مجاورت بازارهاي پرديس ۱ و بازارچه فجر قرار دارد. تلفن :2-4456221           

بازار پرديس كيش 1

بازار پرديس كيش اين بازار يكي از قديمي ترين و بزرگترين  مركز خريدهاي جزيره كيش است كه به سبك اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است ا ين مركز خريد در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يك رستوران و چندين كافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه هاي آن انواع لوازم آرايشي و بهداشتي لوازم صوتي و تصويري لوازم خانگي و پوشاك و كيف و كفش و... را ارائه ميكنند .

_پرديس_كيش_1.jpg

 

به علاوه اينها در پرديس ۱ چندين بانك خصوصي و دولتي به علاوه چندين دفتر هواپيمايي داخلي و خارجي و همچنين كافي شاپ و رستوران نيز وجود دارد .
اكثر توريستهايي  كه قصد خريد از جزيره كيش را دارند به اين بازار مراجعه ميكنند و قطعا هيچيك دست خالي از اين مركز خريد برنميگردند چون بازار پرديس ۱اجناسي با قيمتهاي متوسط و البته اغلب با كيفيت بالا را به مشتريان ارائه ميدهد و مانند بعضي از بازارها نيست كه يا جنسهايشان مرغوب است و قيمتهايشان سر به فلك ميزند و يا جنسهايشان بيكيفيت است و ارزان ...
در كل پرديس ۱ ميتواند بازاري باشد براي جلب توجه همه اقشار جامعه كه به مرواريد خليج هميشگي فارس سفر ميكنند .

_پرديس_كيش1.jpg

به علاوه اينها در پرديس يك چندين بانك خصوصي و دولتي به علاوه چندين دفتر هواپيمايي داخلي و خارجي و همچنين كافي شاپ و رستوران نيز وجود دارد. در اين بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه كشي به همراه موزيك و برنامه‌هاي شاد و ارايه جوايز نفيس به برندگان كه از بين خريداران اين بازار مي باشند اجرا مي گردد
همچنين لازم به ذكر است اين بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پرديس ۲ و در نزديكي هتلهاي پارميس و داريوش و ارم قرار دارد.

تلفن 4456068-4456500

 مطالب مرتبط:

تور كيش مرداد 95

                                    

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.