جاذبه هاي گردشگري كيش

۳ بازديد

پارك ساحلي مرجان كيش

يكي از جاذبه هاي گردشگري و ديدني جزيره زيباي كيش در نزديكي بازار مرجان، پارك ساحلي مرجان كيش ميباشد كه اين پارك بازار مرجان را به دريا مرتبط ميكند. ساكنين منطقه و گردشگران عزيز تور كيش با حضور در اين منطقه زيبا لحظاتي به ياد ماندني خواهند داشت. 

پارك ساحلي مرجان كيش داراي آلاچيق هاي متنوع و ساحلي زيبا است كه ميهمانان عزيز تور كيش در اين منطقه فارغ از هياهو خاطرات دلپذيري در اين مركز ديدني كيش خواهند داشت. گردشگران تور كيش با پياده روي در محوطه هاي سرسبز پارك ساحلي مرجان كيش در طبيعتي زيبا و رو به دريا سفري خوش خواهند داشت.

 

 

 

شهر باستاني حريره كيش

شهر باستاني حريره كيش به سده پنجم تا دهم هجري قمري بر ميگردد كه زمان شكوفائي آن از سال 367 تا 912 هجري قمري بوده است.

شهر باستاني حريره كيش در شمال جزيره كيش واقع شده و از توابع شهرستان بندر لنگه است و از نقاط ديدني استان هرمزگان در جنوب ايران با وسعت 120 هكتار با قدمت 800 ساله ميباشد كه در شهريور ماه سال ۱۳۷۶ با شماره ۱۸۸۶  ثبت شده و به‌ عنوان يكي از آثار ملي ايران شده است. اين جاذبه كم نظير جزيره كيش نظر اكثر گردشگران تور كيش را به خود جلب كرده است.

 اين اثر ملي با معماري زيبا و چشم نوازي كه دارد تعداد زيادي از مسافران تور كيش را به سوي خود ميكشاند. همچنين خانه اعياني، مسجد، حمام و قنات هاي قديمي نيز در اين جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره كيش به چشم ميخورد.

 

مطالب مرتبط:

تور كيش تابستان 95 

 تور كيش شهريور 95 

تور كيش پاييز 95 

 تور كيش مهر 95

تور كيش آبان 95 

تور كيش نوروز 96

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.