هتل هاي 3 ستاره ارمنستان

۲ بازديد

هتل ايروان دلوكس ارمنستان

هتل ايروان دلوكس ارمنستان از شمار بهترين هتل هاي 3 ستاره در فاصله 5 دقيقه اي تا مركز ايروان و خانه‌ي اپرا و در نزديكي ايستگاه اتوبوس و در فاصله 16 كيلومتري فرودگاه بين‌المللي زوارتنوس ارمنستان مي باشد.اين هتل داراي اتاق هايي لوكس با طراحي زيبا و مجهز به سيستم تهويه مطبوع، يخچال، تلويزيون با شبكه‌هاي كابلي و سرويس بهداشتي با لوازم بهداشتي رايگان مي باشد همچنين به در خواست مسافران تور ارمنستان مي توانيد از غذاي خود در اتاق لذت ببريد.

 

امكانات هتل ايروان دلوكس ارمنستان :
اين هتل داراي امكانات رفاهي همچون اينترنت بي‌سيم رايگان، پذيرش 24 ساعته، خدمات رخت‌شويي، رزرو تور و برنامه‌هاي تفريحي ،سونا، رستوران با غذاهاي بين المللي ،ارمني و اروپايي و با كيفيت و.. براي رفاه حال مسافران تور ارمنستان مهيا ساخته است.

هتل DDD ارمنستان

هتل DDD ارمنستان از جمله هتل هاي 3 ستاره با كيفيت با خدمات رساني عالي و كادري مجرب مي تواند يكي از بهترين گزينه براي مسافران تور ارمنستان براي يك انتخاب مناسب با قيمت عالي و در عين حال هتلي با استانداردهاي بالاي خدماتي و اتاق ها با فضاي مناسب و راحت ، آرامشي فراموش نشدني  باشد، تمام اتاق ها اين هتل داراي طراحي شيك و خاص بوده و داراي ميني بار كوچك ، تلويزيون مجهز به سيستم ماهواره ، تلفن با خط بين المللي ، حمام شامل وان و تجهيزات ايمن و ساير امكانات مي باشد .

 

امكانات هتل DDD ارمنستان :

اين هتل داراي استخر شنا تجسمي از تكنولوژي هاي مدرن و  رستوران با خدمات دهي بصورت شبانه روزي به مسافران تور ارمنستان مي باشد.

مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان پاييز 95

تور ارمنستان شهريور 95 

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.