هتل كريستال استانبول

۳ بازديد

  هتل كريستال استانبول

هتل كريستال استانبول  تنها در چند قدمي ميدان تقسيم و ۱۰۰ متري ايستگاه اتوبوس هايا قرار دارد و اقامت راحتي را در اين هتل 4 ستاره داشته باشيد. هتل در پاسخگويي به علايق متفاوت ميهمانان و متناسب با نياز آنان، اتاقهاي متنوعي را از اتاقهاي استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئيت هاي شيك و كوچكتر در اختيار آنان قرار داده است. دسترسي به اينترنت بيسيم و رايگان از ديگر ويژگي اتاقها بوده كه ارتباط با محل كار و خانواده را در طي سفر آسان ساخته است.

 هتل كريستال استانبول هر اتاق داراي حمام اختصاصي، تخت‌خواب دونفره، خط تلفن مستقيم، تلويزيون صفحه تخت ، اينترنت پرسرعت بي‌سيم (با هزينه‌ي اضافي)، گاوصندوق ديجيتال و ميني‌بار است. سيستم تهويه‌ي مطبوع و گرمايش مركزي است كه از خدمات تمامي اتاق ها ميباشد.

امكانات هتل كريستال استانبول:

هتل از يك مركز تفريحي مجهز نيز برخوردار بوده كه شامل استخر سرپوشيده، حمام تركي و سونا ميباشد.مهمانان مي‌توانند پس از يك روز طولاني، از آسودن در استخر سرپوشيده‌، حمام تركي، سونا و با ماساژدرماني (با هزينه‌ي اضافي) لذت ببرند. انواع غذاهاي تركي و بين‌المللي در رستوران هتل كريستال استانبول سرو مي‌شود. گردشگران تور استانبول باانتخاب اين هتل سفر خوب و خوشي را سپري مي كنند.

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تير 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ويژه تعطيلات تابستان 95

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.